Forbrukarar fortel om feilaktig eller mangelfull informasjon knytt til blant anna totalprisen for produktet, bindingstid, og hastigheit.
– Det er viktig at forbrukarane får fullstendig informasjon om tilbodet slik at dei er i stand til å ta ein informert avgjerd, seier direktør Elisabeth Lier Haugseth i Forbrukartilsynet.
– Det er viktig å huske på at dette kan vere særleg utfordrande i ei dørsalsituasjon.
Ber om gjennomgang
Forbrukartilsynet har og fått opplysningar om at forbrukarar ikkje får nok informasjon om produktets samansetning, og om ein i røynda må grave deler av kabeltraseen sjølv.
Nokon forbrukarar har og meldt frå om at dørseljarar brukar påstandar i marknadsføringa om at konkurrentar skal leggje ned eller har dårlegare produktar, og at det derfor hastar å bytte leverandør.
– Det er uakseptabelt å bruke denne type påstandar i marknadsføringa – særleg når det viser seg at dei ikkje stemmer, seier Haugseth.
Forbrukartilsynet ber om at internettleverandørane tek ein gjennomgang av marknadsføringsrutinane sine – og særleg rutinane ved dørsal – slik at reglane i marknadsføringslova og angrerettslova blir følgd .
Dei har frist til 8. oktober med å gjennomføre endringane. Etter dette vil Forbrukartilsynet kunne ta opp enkeltsaker med tilbydarar som ikkje har innretta seg etter krava i marknadsføringslova. Du kan lese brevet her.