Har du sendt inn en meklingssak? 

Fra januar 2021 overtar Forbrukertilsynet behandlingen av din meklingsak, grunnet omorganisering. 

Publisert:
Oppdatert:

Fra 2021 overtar Forbrukertilsynet klagesaksbehandlingen fra Forbrukerrådet. Sistnevnte vil fortsatt veilede forbrukere om forbrukerrettigheter.

Her finner du svar på følgende:

Hva betyr dette for meg og min sak?

Kan jeg få kontakt med min saksbehandler?

Vi skjønner at du ønsker kontakt med din saksbehandler, men på grunn av omorganiseringen er det en del som må på plass. Vi beklager dette, men ta det med ro – saken din er ikke glemt.

Forbrukertilsynets sentralbord er stengt i romjulen, men åpner igjen 5. januar. Åpningstidene for sentralbordet er mandag til fredag 10–14 (tlf. 23 400 600). Det er også mulig å sende en e-post til postmottak@forbrukertilsynet.no.

Har dere mottatt det jeg har sendt?

Hvordan kan jeg ettersende informasjon til min sak?

Hvordan sende inn en ny meklingsak til Forbrukertilsynet?

Fra januar 2021 behandler Forbrukertilsynet alle klagesaker. Dessverre vil det i en overgangsperiode ikke være mulig å opprette nye saker, men fra 11. januar vil dette kunne gjøres på www.forbrukertilsynet.no. Ta godt vare på dokumentasjonen i mellomtiden.