Forbrukartilsynet starta i april saksbehandling mot MySafety etter å ha fått sju klagar frå forbrukarar som har blitt oppringde av selskapet, sjølv om dei har reservert seg mot telefonsal. MySafety sel mellom anna id-forsikringar og kort-forsikringar til forbrukarar.
Handla i nettbutikk
Klagarane har kjøpt broderi frå nettbutikken Ateljé Margaretha, driven av Åshild Manufaktur AS. Denne butikken har i sine vilkår opplyst at personar som takkar ja til vilkåra også takkar ja til marknadsføring frå samarbeidspartnarane til butikken, mellom anna MySafety.
Ein forbrukar som handlar i ein nettbutikk kan ikkje gjennom avtalevilkåra til butikken forpliktast til å seie ja til telefonmarknadsføring frå nettbutikkens samarbeidspartnare.
– Personane som er oppringde har reservert seg mot telefonsal. Dei har ingen eksisterande kundeforhold hos MySafety og har heller ikkje bedt uttrykkelig om å bli kontakta av selskapet. Oppringingane er difor ulovlege, seier direktør i Forbrukartilsynet Elisabeth Lier Haugseth.
Lovbrotsgebyr
Forbrukartilsynet har no fatta ved vedtak om at MySafety må betale lovbrotsgebyr på 200 000 kroner. Selskapet har fire vekers frist til å klage på vedtaket.
Den 1. januar vart det innført strengare regler for telefonsal, og Forbrukartilsynet kan slå raskare ned på lovbrot.