Hva trenger du hjelp til?
Du kan tipse Forbrukertilsynet om markedsføring eller avtalevilkår du mener er ulovlig, og om du mener virksomheter bryter åpenhetsloven. Du kan også få hjelp til å løse saken din gjennom mekling, dersom det har oppstått et problem i forbindelse med et kjøp som du ikke klarer å løse selv. Vi tilbyr også veiledning til næringsdrivende.
Kontaktinformasjon
Ring oss på 23 400 600
Åpningstid: Mandag–fredag kl. 10–14
Send e-post: postmottak@forbrukertilsynet.no
Presse: Her finner du kontaktinformasjon og pressebilder
Ansatte: Her finner du ansatte i ledelsen og kommunikasjonsavdelingen
Besøksadresse: Porselensvegen 32, 3920 Porsgrunn
Postadresse: Forbrukertilsynet, postboks 2862 Kjørbekk, 3702 Skien
Vi gjør oppmerksom på at all post og e-post til og fra Forbrukertilsynet i utgangspunktet vil være journalpliktig etter arkivloven. Post og e-post til og fra oss vil også være offentlige saksdokumenter. Det betyr at journalister og andre kan få innsyn i brev og e-post du sender til oss.