Hva trenger du hjelp til?

Publisert:
Oppdatert:

Du kan tipse Forbrukertilsynet om markedsføring eller avtalevilkår du mener er ulovlig, og om du mener virksomheter bryter åpenhetsloven. Du kan også få hjelp til å løse saken din gjennom mekling, dersom det har oppstått et problem i forbindelse med et kjøp som du ikke klarer å løse selv. Vi tilbyr også veiledning til næringsdrivende.

Kontaktinformasjon

Ring oss på 23 400 600
Åpningstid: Mandag–fredag kl. 10–14
Sentralbordet er stengt fra 23. desember til og med 3. januar grunnet ferieavvikling.

Send e-post: postmottak@forbrukertilsynet.no

Presse: Her finner du kontaktinformasjon og pressebilder

Ansatte: Her finner du ansatte i ledelsen og kommunikasjonsavdelingen

Besøksadresse: Porselensvegen 32, 3920 Porsgrunn

Postadresse: Forbrukertilsynet, postboks 2862 Kjørbekk, 3702 Skien

Vi gjør oppmerksom på at all post og e-post til og fra Forbrukertilsynet i utgangspunktet vil være journalpliktig etter arkivloven. Post og e-post til og fra oss vil også være offentlige saksdokumenter. Det betyr at journalister og andre kan få innsyn i brev og e-post du sender til oss.